Data-Enterin verkkosivut saivat uuden päivitetyn G30 -ryhmän mukaisen ulkoasun. Uusien sivujen myötä tarjontamme ja palvelumme ovat entistä paremmin esillä, sekä muutoinkin sivustolla on pyritty viestimään asioita entistä paremmin. Lisäksi moderni sivuston ilme kuvaa toimintamme kehittymistä yrityksenä moderniksi palvelun tarjoajaksi, joka tarjoaa edelleen palveluita lähellä asiakasta, mutta tarvittaessa pystyy myös valtakunnallisesti hoitamaan yritysten ICT – palveluita.

Lisäksi myös toivomme uusien sivujen paremmin viestittävän osaamistamme sekä olemassa oleville, että myös uusille asiakkaillemme. Olemme pyrkineet rakentamaan sivustomme helposti lähestyttäväksi ja kuvaamaan asioita lyhyesti, jolloin sivustolle ei ole muodostunut vaikea selkoista kokonaisuutta, jossa informaatio tulvan keskeltä ei löydy asioita. Tulemme jatkossa kehittämään kokonaisuutta ja mielellämme otamme vastaan kehitysehdotuksia asioiden ja sisällön osalta.

“Yrityksenäkin aiomme muuttua modernimpaan suuntaan, joten yrityksen ulkoasu kaipasi samalla päivitystä. Emme voi jäädä paikallemme katsomaan peräpeiliin, vaan meidän on kehityttävä samaan suuntaan mihin markkinat ja yrityksetkin kehittyvät tulevaisuudessa. Yksi osa yrityksen näkyvyyttä on verkkosivut ja nyt uusien sivujen myötä askeleet yksi kerrallaan alkavat rakentua kuntoon”: toteaa toimitusjohtaja Aki Keinänen.