DataEnter tarjoaa sähköisen tilauskanavan/verkkokaupan, jotta yrityksillä on mahdollisimman helppo ja nopea hankkia IT-tuotteita ja -palveluita. Hankintaportaali on joustava ja monipuolinen ratkaisu hankintojen keskittämiseen ja ostoprosesseihin liittyvien kustannusten seuraamiseen.
Hankintaportaalin avulla asiakkaan on mahdollista keskittää kaikkien ICT-laitteiden tilaukset yhteen paikkaan. Lisäksi hankintakanava tukee ja nopeuttaa kaiken kokoisten yritysten IT-hankintaprosessia tarjoamalla kattavan tuotevalikoiman, nopeat toimitukset varastotuotteille, hyvän saatavuuden ja hinnan sekä erilaisten tuotteiden vertailumahdollisuuden.
Sähköisen tilauskanavan kautta asiakas saa automaattisesti toimitustiedot seuranta- ja sarjanumeroineen tilauksilleen. Tilauksien etenemisen seuranta on vaivatonta.
Hankintaportaali on erittäin toimintavarma järjestelmä, jota kehitetään jatkuvasti asiakkaiden palautteen perusteella.
Jos Sinulla ei vielä ole tunnuksia sähköiseen tilauskanavaamme, ota yhteyttä myyjiimme tai täytä alla oleva lomake.