U-Cont on 58 vuoden ikäinen Pohjoismaiden johtava polttonestesäiliöiden ja jakeluasemien valmistaja, joka keskittyy tehokkaisiin, älykkäisiin ja ympäristöystävällisiin nesteiden varastointi- ja jakeluratkaisuihin. Esimerkiksi datakeskusten polttonestejärjestelmät varavoimakoneille tai korkean turvatason polttonesteen jakelujärjestelmät ovat U-Contin erikoisalaa.

Vuosikymmenten kokemus ja yli tuhat projektia ovat vahvistaneet asemaa alan asiantuntijana ja Pohjoismaiden suurimpana toimijana. U-Contin ratkaisuja on käytössä erilaisissa vaativissa kohteissa ympäri maailmaa.

 

Paikallinen IT-tuki

U-Contin toimitusjohtaja Joel Sistonen summaa, että yhteistyö DataEnterin kanssa on hyvin luontevaa, koska DataEnter on paikallinen toimija ison konsernin kyvykkyydellä, eikä DataEnterin palvelu häviä hinnassakaan. Kun palvelu on toimivaa, kehittyvää sekä kustannustehokasta, voi olla todella tyytyväinen IT-palveluntarjoajaansa. Hyvänä lisänä ja tärkeänä asiana tulee myös pitkä kumppanuus, jota molemmat osapuolet kunnioittavat ja haluavat ylläpitää.

DataEnter huolehtii U-Contin IT-ympäristöstä ammattitaitoisesti ymmärtäen asiakkaansa liiketoiminnan tarpeet.

 

Tietoturva

Joel Sistonen pitää arvossaan kehittyvää ja syvällistä tietoturvaosaamista. Tietoturvapalvelut on räätälöity U-Contin vaatimuksia ja toimintaympäristöä vastaavaksi. DataEnterin asiantuntijat ovat järjestäneet ajankohtaisia tietoturvakoulutuksia U-Contin henkilöstölle. Luennoista opitaan tunnistamaan uhkia ja lisätään ymmärrystä, kuinka niihin kuuluu reagoida oikea-aikaisesti ja tehokkaasti. Tietoturvakoulutukset nostavat koko yrityksen tietoturvatietoisuutta, mikä pitkällä tähtäimellä luo kilpailuetua markkinoilla, joissa luottamus ja turvallisuus ovat keskeisiä asiakassuhteissa.

 

Palveluntarjoaja tunnetaan

”DataEnterin yksi isoimmista hyvistä puolista on kasvollinen toiminta. DataEnterin suomenkielinen palvelu ja nopea reagointi erilaisiin tilanteisiin herättää luottamusta ja turvallisuuden tuntua. Tiedämme ja tunnemme yhteyshenkilömme, joiden kanssa sekä ylläpidetään ja kehitetään yhteistyötä että ratkotaan arjen IT-haasteita. Emme vain soita ”jonnekin ulkomaiseen Call Centeriin” ja vieraalla kielellä soperra ongelmaamme, vaan saamme DataEnteriltä henkilökohtaista palvelua ja tunnemme toimijat henkilökohtaisesti. Voimme luottaa siihen, että asioista puhutaan rehellisesti, luvatut asiat tehdään alusta loppuun ja IT-kokonaisuus toimii.”

 

DataEnterin tarjoama IT-palvelu on aina muokattu U-Contin strategisiin tarpeisiin. Yhteistyötä ylläpidetään säännöllisillä palavereilla, joissa keskustellaan nykyhetkestä ja tulevaisuudesta: miten on mennyt, mitä ajankohtaisia aiheita on IT-alan yleisellä kentällä, miten IT:tä voi kehittää liiketoiminnan kehittämisen mukana entistä paremmin ja miltä tulevaisuus näyttää.

 

Tulevaisuuteen suuntautuva kumppanuus merkitsee kykyä mukautua alan muutoksiin – U-Cont voi luottaa siihen, että DataEnter tuo osaamisensa ja kokemuksensa peliin jatkossakin, paikallisesti ja henkilökohtaisesti. Näin varmistetaan, että myös tulevaisuudessa IT-kokonaisuus tukee U-Contin liiketoimintaa.